lördag 7 februari 2009

Mamma&pappadag!

Idag ska jag och freddo hem till mamma och pappa och Carl och nicke och david=) Jag saknar dom faktiskt väldigt mycket. Fast det räcker med att vara ute på landet några timmar i månaden! Man får smått panik annars! Men söt carl bara växer och växer! Jag vill att han alltid ska vara liten! Fast han babysimmar fortfarande, och det betyder ju att han är en bebis=)
Jag köpte INGET på ikea igår! Väldigt väldigt duktigt av mej!
Men vi hittade endel saker som vi vill ha och sånt=) Fast, det gör man ju alltid...
Jag höll på att ge upp hoppet om att vi någonsin skulle kunna hitta till Ikea med, men sen när jag efter typ 1000 utbrott hittade en karta öven den dära jävla staden så tog freddan fram lite av sitt lokalsinne, som vi egentligen inte har, och hittade till den rätta busshållsplatsen=) Det tog nästan en timma med bussen ut till Kållered! Seg buss, ja!
Jag vill ha pengar!

Men nu ska jag slänga allt som jag inte använder i mitt badrum!!!=)

Bye / Barbie

Inga kommentarer: