söndag 15 februari 2009

update

Efter en lång helg av jobb är jag nu ledig en dag igen. Jag ska jobba tre helger i rad, men jag vet inte varför. Straffarbete eller ngt=)
Jag ska nog packa lite till i morron. Det känns som att jag vill skjuta på det, men samtidigt så vill jag ju packa för att första mars känns närmare då. Shit vad jag vill flytta nu!
Och denna veckan ska jag få en kusin med=) En söt liten kusinpojkbebis.
Jag tror att nina är rädd, det hade jag varit. Alla dessa drömmar som jag drömmer om att jag är gravid. Jäämt. Ett tag va jag ju inte ens rädd i dom men nu är jag det igen.

Och denna helgen har jag ätit såååå mycket onyttigt! Jag är helt sockerberoende! Och fattig.
Äch, det är kallt, jag ska krypa in under täcket nu!

Puss
/Barbie

1 kommentar:

Yarp sa...

skönt att flytten är nära nu :D. kom ihåg att lägga in bilder sen, alltid mysigt att se folks hem :). hehe..
och på tal om att äta onyttigt! herregud, detta har varit den värsta helgen nånsin! usch. men ska t läkaren idag, då ska ja fan be att de ska sy igen käften på mig, hahaha.
kram