torsdag 5 februari 2009

Yees!

JAA! Jag tror inget kan gå snett nu.. Jag förstår inte varför jag har sånt flyt med lägenheter helatiden! Det är fantastiskt! Vi fick reda på hyran idag, eller iaf en ungefärlig hyra, och den är godkänd! Den är våran. Bara ett kontrakt att skriva på! Drömhemmet lixom!
Ochi morron ska vi till ikea och leta runt lite och sånt=) Jag tycker ju att det är såå himla mysigt att vandra runt på ikea och prova alla sängar och soffor och sånt=)

Sen är det väl bara att packa ner allting i sina lådor igen, fast denna gången är jag inte ledsen när jag flyttar. Jag är bara glad=)

Shit, vad det ekade av tomhet och vad ledsen jag va när allt va i sina lådor när jag flyttade från mitt älskade Skara. Eller när jag kastade alla hans saker i högar, hatade dom, förstörde dom och aldrig mera ville se dom. Tur att dom högarna va borta när jag kom hem från malmö i alla fall. Annars hade dom lätt kastats ner från balkongen.

Hannes har fått en piratbåt, en kassaapparat, en dockvagn och en docka i födelsedags present har ahr berättat för mej idag=) och han är såå lycklig!=)
Och snart, alldeles snart får jag en till bebiskusin=) En till gullehannes som bara är sådära liten och söt. På tre år har det fötts 3 nya barn i min släkt. Hanni-panni, Sötcarl och snart den sista babypojken.
Vi är värsta pojksläkten eller ngt, för det är typ bara jag och sandra som är tjejjer!
Jag måste vara ett mirakel=)

/ Barbie

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååh, ny lya! berätta hur är den? hur ser den ut? :D puss!

Yarp sa...

Vad roligt för er :D hoppas allting går bra med flytten & det är bra det är en bra flytt denna gång :D kram