fredag 27 februari 2009

flytt i morron!

Fredag idag. Jag flyttar i morron. SKÖNT!
Jag har en mystisk feeling i mej. Jag kunde verkligen inte sova på hela natten!
Jag blev TRÖTT på dagen och då sov jag i en halvtimma tills SÖTfredrik väckte mej för att jag skulle äta middag på oliven med mormor och gänget, sen kom jag hem och va trött då med men sen när jag skulle sova så gick det bara inte, Och även om freddo gick å la sig typ låångt efter mej så somnade jag såklart sist, nångång på morronen..
Eller, jag somnade några gånger på natten, men jag vaknade typ så fort jag hade somnat helatiden. Helt sjukt.
Men samtalsämnena avlöste varandra och handlade om Spöken, andar, självmord, och bögar.
Kanske inte dom bästa, men det dära med spöken och självmord är intressant. Eller, det är intressant att höra andra berätta om det och tänka på varför och sånt, men jag blir så himla djupt påverkad av sånna samtalsämnen så att känslan i kroppen vill inte riktigt släppa på läääänge!
Det är därför jag har så mystiska feelings i mej.
Och jag blev ARG när alla tyckte att det va hemskt med homofobi.
Det är det inte. Eller jo, det kan vara det om man tex hatar bögar utan andledning. För det finns det ju folk som gör.
Men jag, tex, har andledning att ha homofobi, och jag tycker att det är HEMSKT med folk som inte kan tänka längre än att det faktiskt kan finnas andledningar att ha det.
Fast dom hade säkerligen förstått mej om jag hade berättat min lilla historia.
Men ofta man känner för att förstöra en hel middag bara för att bevisa att man har rätt..
Nej.
Enligt mej saknar homomänniskor respekt, för allt annat än sig själv. Dom har inte förmåga att älska på riktigt, för innebörden av att älska är inte samma sak för dom, och dom är förvirrade människor som aldrig kan få nog av uppmärksamhet och måste få sex för att känna sig uppmärksammade, respekterade eller för att överhuvudtaget ha något att prata om.
Blicken i deras ögon berättar bara att dom endast älskar sig själva, och uttrycket i deras ansikten är så enkel att genomskåda.

Det finns visserligen vissa undantag, men det är verkligen inte många.
Om jag funderar lite längre så inser jag att många skulle kunna bli helt galet arga på mej, men det är MIN upplevelse, sorry. Jag kanske inte direkt har fått uppleva den bästa sidan av den världen. Och jag hade ju faktiskt inga fördomar förut.

Ett snedsteg i mitt liv skulle man kunna kalla det. Ett stort sådant.

Iaf, så har jag ganska brottom nu, för jag ska packa det sista, Detär väl en del kvar skulle man kunna säga. Sen är det flytt i morron, och jag orkar knappt tänka på allt man måste bära. Jag vill inte flytta mera sen. Sen vill jag bo på samma ställe ett braa tag! Som jag har sagt dom senaste 3 ggrna. =)

Jaja, bäst att jag skyndar mej!

Kisses / barbie

1 kommentar:

Yarp sa...

Du tog verkligen orden ur min mun! Att homofobimänniskor skulle vara så hemska. För det ligger ju till grund någonting, man kan itne börja hata en människa/folkgrupp utan anledning, de som gör det vet inte vad de håller på med. Och sen att homosexuella endast får uppmärksamhet från sex stämmer extremt bra! Allting handlar om sex för dem. I deras värld finns det inte kärlek förrän de inte kan få erektion längre. Tvi vale för att leva i den kulturen! Hoppas flytten går bra nu. kramar <3