måndag 16 februari 2009

Ledig.

Ledig dag idag. Det är alltid skönt på morronen, men så fort jag har gått upp och ätit och sånt, så har jag inget kvar att göra och då känns det onödigt att vara ledig. Kunde lika gärna tjänat pengar eller ngt. Fast jag har ju egentligen en massa att göra. Typ packa. Städa. Och sånt, men jag har redan packat lite idag och det är så rörigt här att man knappt kommer innanför dörren. Så jag tror jag skiter i det nu. Fast idag har jag varit med Malin som för en gångs skull befinner sig i Borås! Jag vill att hon ska flytta hit nuu! Nunununu!
En gammal vän som jag känner rakt igenom och har varit kompis med hur länge som helst lixom. En sån vän saknar jag i denna stad. Fast hon flyttar hit i Juni iaf. Men det är SÅ långt dit!
Bläch.

Nu ska jag göra något annat.

/ Barbie

Inga kommentarer: