tisdag 3 februari 2009

Väntar och väntar..

Jag funderar på att packa ihop allt som är på min vind. Alltså hälften av allt jag äger typ, som bara ligger i ofantliga högar och sånt. Jag ska verkligen se till att slänga/sälja allt jag inte vill ha, inte använder och inte behöver och sånt.
Jag och freddo ska till ikea nångång i helgen och spana på en massa saker=) Lyckaaaaa!
Men min vind iaf, behöver verkligen göras iordning. Det va verkligen inte längesen som jag flyttade...Jag bodde bara 5 månader i min förra lägenhet med. Majgad.
Jag vill bara anlita ett flytteam, ett städteam, ett packningsteam, ett målarteam...

Jag är ledig Fredag, Lördag och Söndag i helgen!!! GUUUUD VAD SKÖÖNT!!!!!!

/Barbie

2 kommentarer:

Yarp sa...

Att flytta är fan för jävligt! SÅ himla jobbigt när man inte trivs till 110% eller om man är tvungen att flytta.
Hoppas i varje fall att allting går bra med flytt och så :D kramar

Anonym sa...

ååh ska du flytta nu jennie? ihop med freddo? :D wiie! jaa tack, min säng är skönast! eller ja, jag kan faktiskt erkänna att din är ännu skönare! :D puss