måndag 16 februari 2009

Funderingar ..

Jag och frugan funderar över våra åkommor i våra liv just nu. Min åkomma är nog störst.
Fast jag vet i fan om man kan kalla det åkomma heller.
Jag är sugen på Banan/blåbärssmothie. Fast det är jag ta mej tusan jämt.
Kallt är det med.
Alla uppdaterar sina bloggar typ helatiden och det är skönt för då har jag någonting att läsa och underhålla mej med. Jag borde ju såklart packa med, men det är bara tråkiga saker kvar att packa.
Typ kökssaker. Hur kul är det på en skala? Mamma Mia Soundtracken är det absolut bästa som finns. Man blir typ Lycklig och glad.

VARNING!
Gå inte in på asos.com! Man blir helt galen i alla klänningar och det är alldeles för lätt att trycka sig till "köp". Och jag FÅR inte köpa annat än mat, saker till lägenheten och present till mamma, Nina, Nya bebisen, Hannes och spendera pengar på mina resor som jag ska göra snart och sånt.
Alldeles för mycket det med egentligen.
Men väldigt viktigt. Jag kan inte sluta tänka på Bebisar!
Jag får ju för tusan större släkt i veckan.. Nina är orolig och det förstår jag verkligen! Herregud, det kan inte vara det lättaste att föda ett barn. Skulle jag föda barn så skulle jag definitivt ha med mig Mamma mia skivan! Det skulle säkerligen underlätta!

Alltså jag är så himla kall så jag tror att jag måste gå och bada eller ngt..

Och göra en Smoothieeee<3

/ Barbie

Inga kommentarer: