lördag 21 februari 2009

Plötsligt...

I natt vet jag inte riktigt vad som hände faktiskt. För, en längre tid har jag ju varit, typ lite halft aggressiv. Jag vet ju dock inte varför. Kanske som en reaktion av en hemsk tid i mitt liv? Skitsamma vad det beror på, för inatt, när jag jobbade så upptäcker jag plötsligt att jag mår så fantastiskt bra! Plötsligt, alltså, HELT plötsligt så bara får jag 1000 kg energi och känner mej som den gladaste människan på jorden! Det va en fantastisk känsla ska jag säga er! Så kände jag ju så ofta förut, men den känslan har varit borta hur länge som helst, och plötsligt så va den bara tillbaka. Det bara kändes som att jag inte har ett problem i hela världen och alla andra blev så himla glada när jag va så himla glad! Och då blev jag ännu gladare och såvidare=)
Det skönaste va att känna att jag INTE har ett heartbreake.
Det va typ som att min kropp plötligt insåg att jag INTE är ledsen längre. Det finns inget heartbreake. Det finns inget ledset i mej som jag går runt och tänker på. Skräcken är borta.
Och det är så skönt. Jag vill bara baada i den lyckan så länge som bara går, och jag tänker inte låta mej skrämmas av någonting denna gången.
Jag tänker inte gå runt och tänka på "Tänk om".

Jag tänker vara glad och lycklig hela vägen och om det skulle inträffa något "Tänk om" Så kommer jag falla till marken så jävla hårt. Men jag tänker inte vara rädd för det.

För rädsla föder osäkerhet som föder olycka dygnet runt..

/ happyhappyBarbie

1 kommentar:

Yarp sa...

helt rätt jennie! man ska inte gå runt och tänka 'tänk om..' för då missar man så mycket i livet som man annars hade uppskattat! det är bra du hittat tillbaka till den glädje du har inom dig. kramar <3