måndag 15 september 2008

Frugan<3

När jag berättar om dej för andra personer, låter det som att du är det vackraste i världen. Det låter som att du är en underbar människa, en som hjälper och förstår. En som alltid finns där. En som kommer så fort man behöver dig. En som alltid ställer upp. En såndära vän som finns i filmer, som alla vill ha. Som alla drömmer om. I filmerna har dom alltid en bästa vän som ordnar allt. Som alltid ställer upp. Som dom kan skratta med, och gråta ut hos. Som dom alltid litar på, som aldrig sviker.

Det är du Frugan. Det är du som är den dära vännen för mej. Det är så jag beskriver dej för andra. Det är så jag känner dej. Och jag saknar dej så himla mycket.

Kom HEEEEM!!!

1 kommentar:

enrosaprinsessa sa...

Detta är något bland det vackraste jag har hört, jag får tårar i hela ögonen.. Du är minst lika underbar! Älskade älskade du!! <3<3<3