söndag 28 september 2008

SAKNAR!!!!

Jag älskar mitt nya liv. Men jag saknar det gamla med lite nu. Men endast en sak. Och det är Barbie och Princess. Alltid Barbie och Princess i centrum. Alltid festens underhållning. Jag trivs inte inte någon annan situation. Det kommer jag aldrig att göra. Det finns inget annat för mej på partyn. Då är det Barbie och Princess, annars är det värdelöst.
Här vet dom inte det. Här vet dom inte hur man festar som Barbie och Princess.
Stackars.
Jag skulle kunna leva i ett liv av Barbie och Princess. Helst med Jossi Possi och Törnrosa med.
Det är dom tre som fattar språket, det är dom tre som vet hur man får mej att må bra.
Det är dom som förstår sig på MEJ.

Jag älskar er, jag saknar er.
Jag beundrar er, för att ni får mej må så fantastiskt.
Jag behöver er.

Nu fattar jag hur jag kunde orka så länge som jag gjorde.

Änglar, jag hade er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh fruuugan!! Det finns inget som går upp emot ett barbie å princess party! Ingen annan fattar hur man gör. Du å jag gör partyt! Vi vet hur det går till, och vi fixar allt, även om vi får tusen bryt så vet vi precis hur vi ska göra! Barbie & princess forever!! I miss you like fucking crazy!! Love you! <3<3<3<3

Anonym sa...

Åh barbie då! jag måste komma till borås snart! och btw, så måste vi ju ses i helgen! och skit i Isac! du ska inte prata med honom om du ser honom! :) LOOOVE <3