söndag 21 september 2008

Sjuk!

Ack å ve! å sjuk jag är! Men det börjar bli bättre. Jag va ju på inflyttningsparty hos en kompis igår, och det va roligt=) Mysig lägenhet hade hon och allt! Sen så ringde Sammie och ville att jag skulle komma på en förfest med hans kompisar, så då gjorde jag det. Och det va ju trevligt, men sen i Taxin så inser jag att jag mår skitdåligt, och sen blev det bara värre, och nu är jag sjuk. Så jag har typ spytt hela natten och det va MINDRE TREVLIGT.
Jag som verkligen ville in på trägårn och ha en perfekt kväll!!!
Det blev inget med det. Sammie hjälpte mej hem och jag kunde inte ens gå själv, men han lämnade mej tryggt och säkert i min lägenhet och sen drog han till Swing. Kul för dom.
Idag fick jag iaf komma hem och jag har sovit framför tv:en och haft det skönt!

Och!!!! Idag har Frugan kommit hem från Tunisien! Och det är en sådan lycka så ni anar inte! Och vi har pratat i telefon i tusen år och om allt vi lixom har fått vänta med att säga varandra. Så nu har jag äntligen fått ur mej allt som jag har tänkt att jag skulle säga till Frugan, och det känns ju bra för om hon hade stannat därborta längre så hade jag ju fått börja skriva ner allt på papper för att komma ihåg det!
Frugan<3<3

Men nu ska jag kika runt lite på internet och sen äta lite mer och sen sova!! Skööönt!!

/ Barbie

Inga kommentarer: