måndag 22 september 2008

Önskelitsan 2008.

Ja, min mamma gillar ju inte riktigt dethära, men detta är min önskelista inför min 20:e födelsedag, 2008.

- En rosa locktång
- En shopaholic får en syster
- Skissa & Gissa spelet.
- Rosa gummistövlar
- Rosa rosor med ett blomsterbud
- Rosa mobiltelefon
- Ett rosa, stort och bra paraply
- Stor Björn Borg väska
- Paris Hilton parfym ( CanCan)
- Sponstring i form av pengar eller dylikt till min och Frugans Londonresa
- Lakan och örngott som är i min stil
- Disneyfilmer ( Lejonkungen, skönheten & odjuret, pochahontas, törnrosa..)
- Vanliga filmer
- One tree hill boxar
- Grey's Anatomy boxar
- Spa helg
- En upplevelse
- En fika på mitt favoritfik Viskan i Borås
- Ett resturangbesök
- Smink
- Badsaker
- Badrumsmatta
- Överdrag till min soffa (från ikea, ett brunt.)
- Stereo
- CD-skivor
- Te
- Elvisp (rosa)
- Presentkort ( hemtex, change, bio, ikea, åhlens odyl.)
- Simsspel
- Singstarskivor
- Hårförlängning

Ja, det va allt jag har kommit på hittills, fast det är inte allt än, men jag uppdaterar=)

/ Barbie

2 kommentarer:

enrosaprinsessa sa...

nu har jag äntligen fattat hur man gör för att kunna kommentera din blogg!!! Vilken underbart vacker önskelista =) <3

Barbiepennie sa...

oooh så fantastikt=)=)