fredag 19 september 2008

Mamma mia!

Okej, jag erkänner.
Jag har sett Mamma mia på bio, igen. Men kan jag hjälpa att den filmen är det bästa jag sett?
What to do! Jag skulle definitivt kunna se den igen. Scenen vid stranden är bäst. För den är så vacker. Så verklig. Så trovärdig. Så sann.
Jag och Malin sjöng typ hela vägen hem till mej, och dansade och insåg plötsligt vad vi måste ha med mer av i våra filmer. Musikvideos!
Så, kära läsare. Nästa film kommer vi uppträda en massa i! Jag, Frugan och Malin. Och snygga singlar som vi är, kommer det bli perfekt!

Fööööör! Vi ska till Fjällen, fest hela helgen=)=)!!!!

Jag bara väntar på att Frugan ska komma hem från sitt dumma Tunisienland där alla blattar lägger beslag på MIN fru. Vad tror dom egenligen? Att hon skulle vara helsingel?
Nä dom kan ta sig i röven!!!
Sen väntar jag på att Frugan ska komma på att hon vill flytta till Borås så att vi kan leva vårat liv och vara lika galna som alltid, med Malin=)

The vinner takes it all, honey honey...

/ Barbie

1 kommentar:

Anonym sa...

mamma mia är ju så bäst! värd att se fler ggr på bio ! :D