onsdag 10 september 2008

Sluta skrämma mej!

Du, som skrämde ihjäl mej igår. Du är värdelös. Man gör inte så. Jag har en ny fobi. Som om jag inte hade tillräckligt med sånna redan. ÄR DU HELT JÄVLA INKOMPETENT?!
Jag behöver ta mej fan nästan psykolog för det hära. Värsta åkomman ever!

Jaja, nog om det. Jag har redan tänkt på det tillräcklig, till och med diskuterat det med min mormor, och inte ens hon va orolig, så då behöver inte jag heller vara det. Hoppas jag.
Jag är rädd för sånt som jag inte kan kontrollera, men som kan kontrollera mej.

Idag har jag iaf kört mitt första skift själv. Det gick bra.
Och jag äter ta mej tusan mycket mat=) Det är bra. Det innebär att min kropp mår bra. Igen.
Och jag har köpt hårvitaminer så nu ska mitt hår bli fint igen. Det har jag bestämt. Och min nya jacka som jag har köpt som faktiskt inte är rosa, utan lila, den är SÅ vacker! Alla älskar den och vill ha en likadan=) Bästa köpet i höst vill jag lova! Fast jag är ju ganska fattig nu men det ska jag väl med klara av hoppas jag.. Som om jag inte har varit det förut lixom.

Jag vill att sandra ska komma hem från sitt nedras Grekland! Nu! Bara för att hon ligger där och steker och är brunare än en vidbränd neger! Det är hon föressten alltid. Och frugan är ju inte bättre hon för hon drar till tunisien på Söndag!! Jag är typ ensam i Sverige! Varför vill ingen ta med mej till ett annat land för? Det är orättvist! Jag har inte varit utomlands på 4 år, och det är det längsta i mitt liv som jag inte har varit utomlands på innan. Fast jag ska ju till både Danmark och Finland i Oktober. För hoppningsvis. Till Finland iaf. Med Malin.
Åka en massa båt! Och det ska bli så roligt för jag har saknat det SÅ himla mycket.

Min högsta dröm är typ att få stå sådära underbart vackert som dom gör i Titanic.
Längst fram på båten. Med hela havet framför.
Någongång så blir det så.

/ Barbie

Inga kommentarer: