måndag 29 september 2008

Noblesse..

Denna dag vet jag inte riktigt hur den är.
Jag vaknade av att telefonen ringde och jag kände bara att jag inte ville gå upp, jag ville inte prata med någon, jag ville inte le, inte vara trevlig eller social. Ingenting.
Men jag tog mej till banken och till mormor och åt frukost, och sen köpte jag den bedårande klänningen på White. Men, såklart så va den minsta storleken för stor ( ge mej större kropp) Så jag och Cicci på White gick till en skräddare, så nu ska han sy in den, för då sitter den SÅ perfekt.
Sen så shoppade jag själv. Och jag ville inget hellre än att shoppa själv heller.
Det är så skönt att gå runt och bara kolla på allt man vill, och köpa saker utan att någon annan lägger sig i. Underbart.
Så jag köpte en BH på Change, och alltså, jag hade VERKLIGEN inte den storleken som jag alltid har trott! 65 D. Det är jag. Gudars...!
Sen köpte jag lite toffsar och örhängen och sånt. OCH en parfym. Från DKNY. Alltså, jag gillade den inte först, jag avskydde den faktiskt. Den luktar sensuellt/aggresvit/kom och ta mej om du kan.
Typ. Men Sen när jag gick ut ur butiken så luktade jag så som parfymen för jag hade fått lite på min jacka, Och plötsligt skulle jag bara ha den. Jag kunde inte tänka mej att inte köpa den. Det gick inte, Jag va TVUNGEN att ha den. Så, där la jag alltså 400 spänn på en ny parfym. Den är underbar!
Sånuefter min shopping är jag ganska lycklig igen, Jag har pratat med frugan mycket idag, ochjag måste prata med henne mer, så jag ska ringa sen. Idag behöver jag henne. Verkligen. Och jag saknar Jossanoch Malin med, hur mycket som helst! Det är en dag av saknad. Ingen här fattar ju hur man festar. GU-UD!
Och jag kan inte leva utan noblesse chocklad!! Så, kära vänner, jag har två saker att tillägga i min önskelista!
- Fast, rosa telefon
- Noblesse chocklad

Du är en liten kille, lilla ingen, ännu en pojke i mitt liv.
Du är så liten än. Känner kanske inte mammas trygga vaggande.
Hör kanske inte mammas röst, långt därute.
Jag vill ha dej, här och nu. Du ger mej styrka, lillaliten.
Du är så svag, din styrka är våran, just nu.

/ Barbie

Inga kommentarer: