fredag 19 september 2008

Partydax!

Jag vet inte, men jag måste bara ha godis idag!
Nu ska jag sätta på någon trevlig musik på min dator, leta runt i kylen om det kanske möjligtvis finns något som skulle kunna vara ätbart. Annars lär det bli godis de närmsta tre timmarna.
Sen ska jag ta ett lååååångt, varmt , underbart bad. Dusha, göra iordning mej i tusen underbara år, och sedan anlända till inflyttnigspartyt. Ikväll ska jag träffa en massa kompisar, och Sammie och Sandra. Alltså dom är ju med kompisar, men det är ju kusiner med. Dom har lixom alltid funnits där.
Föressten så köpte jag den dära klänningen som har attraherat mina känslor och min syn i flera dagar. Fast i svart. Den som först fångade min uppräksamhet va lila. Fast den svarta är nog nästan snyggare. Dock lite stor, men vad gör man.
ALLT, är för stort för mej, och det är faktiskt HEMSKT! Jag vill bli sådära normalstor.

I morses va jag tvungen att gå upp klockan 9! På min lediga dag! För att jag och Malin skulle ner till mormor och äta frulle, och sen gick jag till sjukhuset och kollade när sötCarl simmade=)
Och sen kissade han i mitt knä. Då va han inte lika söt längre. Fast sen blev han söt igen. såklart=)

Men nu måste jag ta det dära underbara badet.. eller nej, äta skulle jag ju underhålla mej med.
Det är viktigt.

/ Barbie.

Inga kommentarer: