onsdag 17 september 2008

Southpark.

Jistanes, jag måste bara skriva en sak till. Jo, jag ser på southpark nu, ni vet dom töntiga tecknade fula gubbarna på MTV. Ja och det är ju ett pogram i klass med simpsons, alltså askasst.
Men southparken sa något mycket vackert. Han hade blivit dumpad av sin tjej och satt och grät, och så kom det emosouthparkar och frågade vad som hade hänt, och då berättade han, och då frågade dom den dumpade southparken om han ville följa med till kyrkogården och skriva dikter om hur meningslöst livet är. Och då sa den dumpade southparken nej, och dom undrade varför. Och då svarade han att:

"Jag vill hellre sitta kvar här och gråta för, att jag är såhära ledsen nu när hon har lämnat mej betyder att jag måste varit lika glad när jag va med henne."

Det va sååå himla vackert sagt.

/ Barbie

Inga kommentarer: