söndag 14 september 2008

Hösten

Jag har inte varit hemmahemma sen jag flyttade till Borås en enda gång. Ändå tar det bara en kvart att åka hem. Men jag har inte haft tid, och mamma och pappa kommer ju hit rätt så ofta!=)
Vardagen i mitt nya liv tar hand om mej, suddar alla minnen, suddar varjedag.
Många som ingick i mitt liv varjedag för bara några få veckor sen, börjar ersättas av andra.
Jag saknar såklart många. Men man måste gå vidare i sitt eget liv.
Det finns nya personer i mitt liv nu. Massor av dom. Jag träffar nya människor varjdedag. Och jag gillar dom. Jag gillar dom verkligen.

Det börjar verkligen bli höst och kallt nu. Välkommen. Jag gillar det. Hösten i alla sina färger. Hösten med min och Frugans och Carls födelsedagar. Hösten med levande ljus, filtar och te.
Hösten, i hela sin glans.

Frugan är i en annan världsdel, och det är så tomt här utan henne. Frugan är halva mej. Jag tror hon vet allt om mej som finns att veta. Och jag skulle kunna prata med henne om allting i hela välrden. Jag hoppas att hon ska flytta till Borås någongång, och malin med. Det skulle vara så roligt med alla oss tre i samma stad igen!Vi skulle kunna göra så mycket roligt varjevarje dag=)

Synd att ingen kanprata i telefon med mej nu. För jag är verkligen på prataifleratimmaritelefon humör!

/ Barbie

Inga kommentarer: