torsdag 25 september 2008

Hysteri.

Vilken jäävla BÖGDAG! Shit. Så mycket, så jävla mycket krav, så mitt huvud nästan sprängdes av värk. Men nu på eftermiddagen har jag Fikat med Sandra, och pratat om mitt liv så det känns bra. Och vi kom fram till att jag har varit drog påverkad. Inte konstigt att jag inte ens kunde gå i helgen. Inte konstigt att jag inte vet ett jävla piss.
Så det känns ju rätt dåligt.
Men iaf så har jag handlat med, mat och sånt viktigt=)
Och kollat på Idol med Sandra och David, för dom är ju helt gaaalna i det. Dom kan inte missa ett enda pogram. Ja... vad händer mer?
Jag har drömt mardrömmar hela natten. Vaknat och drömt mardrömmar igen. Jag vet inte varför. Fast jag hoppas att jag får sova bättre inatt. Nu ska jag dusha, sen äta, och sen Sova sötast bland mina rosa lakan.

Smeka dom och berätta att jag älskar dom...

/Barbie

Inga kommentarer: