måndag 22 september 2008

Önskelistor och dylikt=)

Heregud vilka mardrömmar jag har drömt inatt! Först drömde jag att jag bara fick 5000 kr i lön från gamla jobbet, och att dom helt enkelt inte ville ge mej mera. Och sen drömde jag att det kom en massa hemska stora farliga monster och invaderade jorden. Skithemskt!
Men sen va det ju inte så, som tur va=)
Jag och Frugan måste åka till London och shoppa, har jag kommit på, så så fort det finns tillräckligt med pengar i mitt liv så måste vi till London, och bo på hotell, och shoppa, och fika.
En weekend helt enkelt, Och snart ska jag ju till Finland med Malin=)
Och jag har ju sagt i flera dagar att jag ska göra min önskelista, men idag ska jag faktiskt göra den. Annars så får jag ju inga presenter lixom. Och det vore ju den västa mardrömmen i mitt liv.
Jag kan helt enkelt inte förstå sånna människor som säger att dom inte behöver några presenter! Det handlar ju inte om det! Det handlar om lyckan att öppna present efter present och känna lyckan sprudla i hela kroppen, och lixom ha värsta högen av presenter!
GUUUUD!
Jag fyller snart verkligen år! 20 år=) Och Carl fyller ett och Frugan 21!!
Massor av födelsedagskala kommer det att bli! Och i övermorgon fyller Linnéa år med! Heregud. Det är många som blir stora nuförtiden=)

Nä, om man skulle ta och göra den där underbara önskelistan som kommer bli så lång så att mamma och pappa får ångest=)

/ Barbie

Inga kommentarer: