onsdag 17 september 2008

Nyheterna och sporten..

Idag har jag tagit ett djupare steg in i min nya värld, som nu börjar bli vardag för mej. Jag ska till Skara nästa vecka och städa ur äckellägenheten som jag helst aldrig mer vill se. Aldrig mer vill höra talas om. Helst vill jag att Skara brinner upp eller något.
Sen ska jag till Skara 4 Oktober för att fira Helene. Det ska ju bli roligt iförsig. Och alla mina kompisar måste boka in 18:e oktober i almnenackan, för då ska ni på party i Borås, förstår ni=)
Och jag börjar gråta om ni inte kommer!!!
Jag har förövrigt jobbat ihjäl mej lite till idag. Jag antar att det ska kännas att man lever! Sen så har jag varit med Sandra och David och kollat på Idol. Och jösses. Har inte folk känsla för vad som är bra och dåligt? Eller är det bara något som vissa begåvas med?
Äsh, om man skulle äta lite och bada, eller något.

Dagens undran: Varför kan man vakna en timma före väckarklockan och vara klarvaken och vilja gå upp? Fast man ligger kvar för att man tycker det är onödigt att gå upp, och när klockan sedan ringer, då är det en OMÖJLIGHET att ens ta ett litet steg ur sängen..
Störnade.

/ Barbie

Inga kommentarer: