söndag 7 september 2008

Tankar..

Ibland tycker jag att jag är en fruktansvärt ytlig människa. Men det beror vem man jämför med, faktiskt. Jag vill verkligen inte vara det. ibland funderar jag såhära att om någon är ihop med någon som är ful, då måste ju den tycka att den personen är snygg? Eller kan man vara ihop med någon som man tycker är ful?
Nej, jag skulle inte kunna det. Fast det är rätt synd att man inte kan det!
Eller alltså tänk om det skulle vara en person, som är ful men som är jätte intressant annars lixom! Den kanske har en rolig personlighet, eller något. Fast manmåste ju vara attraherad med.
Det kan bli lite knepigt det dära.
Jag och Frugan har diskuterat det idag nämligen=)
Vi diskuterar många intressanta ämnen ganska ofta tycker jag=) Typ våra åkommor och dylikt=)
Men idag har vi varit på blinddate och fikat med två intressanta män! Det va trevligt! Jag gillar att träffa nya intressanta människor, och dessa två hade mycket roligt att säga!

Men i morron ska vi shoppa, och passa Carl en stund! Vi behöver terapishopping! Och självklart så ska vi fika hos Sötmormor=)

/Barbie

Inga kommentarer: