lördag 27 september 2008

Tiddelipom..

Sorry, jag bloggade inte igår. Jag och Sandra hade lite myskväll hemma och jag va helt slut ivarje cell i min kropp. Jag har haft tre helt GALNA dagar i mitt liv. Ibland vet jag inte vart mitt arbetsliv är påväg!
Det är helt galet att för tre månader sen hade jag ett HELT annat liv. Då trodde jag inte att jag skulle sitta 5 våningar upp i en etta i Borås med alla mina saker, helt nya vänner, helt nya kontakter, helt annan vardag, tre månader senare.
Coolt. Underbart. Herregud, Jag säger'å'de.
Jag är mycket tryggare nu, och jag tror det kommer ta lång tid innan jag vågar släppa min egen trygghet som jag har byggt upp. Jag kan göra allting själv nu. Det är sån skillnad från för några månader sen när det inte ens fanns i min värld att kunna kolla på tv själv. Men jag kan det nu. Jag kan ALLT själv. Och det är trygghet.

Nej, nu ska jag fräsha till mej lite och sen äta=)

/ Barbie

Inga kommentarer: