fredag 12 september 2008

Shopping!

Nu håller min pappa på att borra hål i väggarna så att alla mina saker kan få komma upp och pryda mina väggar någon gång=) Jag har saknat dom! Ännu störra trivnadsfaktor=) Jag känner mej som en liten sim, för deras trivsel nivå stiger när man ger dom fina saker!
Jag vill köpa the sims spelet. Och SÅ mycket andra saker så jag kommer inte ens ihåg alla saker som jag vill ha faktiskt, och då kan man ju undra omman verkligen VILL ha dom. Alltså, man vill ju men man behöver dom inte. Och det är ju lite tråkigt. Fast mitt hjärta behöver shopping. Och så är det faktiskt, för man blir lyckligare. Det är helt sant!
I flera dagar kan man sväva som på moln när man har handlat saker som är fina=) I alla fall så är det bra för mej och Frugan! Och vi ska shoppa när vi får pengar igen! Fast jag måste nog göra en prioriterings lista. Annars kan jag bli sådära fattig som jag är nu igen, och det vill man ju inte, fast jag fyller ju år i oktober med, och då blir jag förhoppningsvis lite rikare en stund igen. sPara faller inte mej i smaken. Jag vet att man kanske borde, men omdet nu gör mej lycklig att shoppa saker som jag kanske egentligen inte verkligen behöver, så kan ju jag få göra det. Hur lycklig skulle jag vara om jag sparade alla pengar helatiden?
Förmodligen helt uttråkad och hyperöveraktiv för att jag har så mycket pengar men inget att lägga dom på. Ochmina kläder skulle hinna bli omoderna och herregud, jag vågar inte ens tänka på vilket hemkt öde som skulle möta mej om jag inte shoppade! Denna bloggen skulle jag nog behöva visa för min mamma=)

Men det är dagens sanning! Jag jobbar, för att kunna shoppa. Och betala tråkiga räkningar såklart. Det är shoppandet jag tänker på när jag går där och jobbar och sliter. Då far det omkring jackor och skor och tröjjor och jeans och prydnader och prylar i mitt huvud! Och resor och mat och godis och LAKAN!!! Herregud, ingen har väl glömt min stora passion för lakan?? Jag har ju dock inte riktigt hunnit med att tänka på lakan det sista! Jag har inte ens några nya! Men snart ska ju jag få skriva en önskelista till min 20-års dag, och jäklar!! Den kommer bli lång! Kanske den längsta som jag någonsin har gjort. Jag fyller ju förtusan jämt=) Som tantera säger!!
Jag vill ha såå många rosa paket, massor av dom=) Och jag ska ha ett kalas=)

Ens of story, nu ska jag muttra upp hyllor på väggarna=)

/ Barbie...

Inga kommentarer: