måndag 15 september 2008

Sagor och slut.

Tänk om man hade musik runtomkring sig, helatiden. Som om det vore stora högtalare överallt som spelade exakt det du ville höra, jämt. Vad världen skulle vara underbar då! Vad lycklig jag skulle vara. Vad mycket bättre självförtroende jag skulle ha.
Precis som i Mamma mia filmen jag såg idag. Det va nog faktiskt en av dom bästa filmerna som jag har sett! Och hennes hår! Kärlek till det!
Hela filmen va en saga, och jag älskar ju sagor! Man ville bara ställa sig upp och dansa och sjunga precis som dom! Precis lika skönt och galet som dom.

Frugan, nu får du faktiskt komma hem för det finns såååå mycket som jag måste analysera med dig, och fundera och spekulera och mycket mera!!!

Varje saga har ett slut. Men i verkligheten är varje slut en ny början.

/Barbie

Inga kommentarer: